הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2013 10:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  מישהו יודע אם אנדורו עם שילדת ה-x מקבלות 27.5?
נושא: מישהו יודע אם אנדורו עם שילדת ה-x מקבלות 27.5? תאריך: 4/25/2013 10:15:00 AM
מחבר/ת: t g

:)


חזרה לפורום