נושא: רכיבה בקטעים של שביל ישראל תאריך: 4/25/2013 1:08:00 PM
מחבר/ת: avi
אנחנו 6-8 חברים בגילאי +/- 60 שרוכבים כבר כמה שנים ברמה בינונית +.
לאחרונה עלה רעיון לרכוב לאורך שביל ישראל בקטעים. אחת לחודש רכיבת קטע במשך יום-יומיים. היציאה תהיה מאזור השרון עם רכבים לנק´ המוצא. מאחר והקטעים אינם מעגליים, תדרש התייחסות לעניין הרכבים בנק´ ההתחלה ובנק´ הסיום.
נשמח לקבל טיפים, הצעות, המלצות, מסלול שמישהו כבר רכב, סיפור דרך - בקיצור כל מה שיכול לעזור.
תודה
|