טקסט הודעת פורום
4/25/2013 9:02:00 PM
t g
ביררתי עם ספשלייזד אמריקה:
נושא:
ביררתי עם ספשלייזד אמריקה:
תאריך:
4/25/2013 9:02:00 PM
מחבר/ת:
t g
הם טוענים שלא, למרות שבקומבינה לא מתחשבת אפשר כניראה.
יחד עם זאת האינדורו ממשיך ב26,וב29 גם ב2014 למניינם.
חזרה לפורום