נושא: בעיה בבולם הקדמי תאריך: 4/26/2013 10:02:00 AM
מחבר/ת: ישראל סילברברג
הוצאתי את האופניים שלי מהמחסן אחרי תקופה שלא נגעתי בהם והבולם הקדמי (RockShocks dart 3 עם נעילה מהכידון שלא פועלת) נתקע אחרי בערך 25-30 מ"מ. בחנות אופניים הקרובה לביתי אמרו לי שיכול להיות שהשמן צף מעל לבוכנה או משהו כזה וזה מה שנתקע. 500 שקל תיקון. אני רוצה למכור את האופניים האלה ב1500-1300 ש"ח בערך והתיקון הזה די דופק את העסק.. יש מה לעשות?
|