הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2013 1:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדי עם תוכן  גלגלים veltec
נושא: גלגלים veltec תאריך: 4/26/2013 1:19:00 PM
מחבר/ת: עדי

שלום,
קניתי ממך את הגלגלים ביום שלישי ואיבדתי את מספר הטלפון שלך. בקנייה הזכרת שיש לך ציר מקורי 12 במקום ה QR 9 אם אני לא טועה. אודה לך אם תוכל ליצור איתי קשר בבקשה.
תודה :)


חזרה לפורום