טקסט הודעת פורום
| 4/26/2013 1:19:00 PM |
|
נושא: גלגלים veltec תאריך: 4/26/2013 1:19:00 PM
מחבר/ת: עדי
שלום, קניתי ממך את הגלגלים ביום שלישי ואיבדתי את מספר הטלפון שלך. בקנייה הזכרת שיש לך ציר מקורי 12 במקום ה QR 9 אם אני לא טועה. אודה לך אם תוכל ליצור איתי קשר בבקשה. תודה :)
|
חזרה לפורום |
|
|