הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2013 2:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  אחרי הנסיעה היום די השתכנעתי ש...
נושא: אחרי הנסיעה היום די השתכנעתי ש... תאריך: 4/26/2013 2:38:00 PM
מחבר/ת: t g

26,ואולי פעם לנסות 27.5 . אבל בגדול 26 לam ומעלה הולך להשאר.זה ללא ספק.


חזרה לפורום