הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2013 9:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חזי דגני עם תוכן  אז לכמה הילוכים לעבור
נושא: אז לכמה הילוכים לעבור תאריך: 4/26/2013 9:46:00 PM
מחבר/ת: חזי דגני

רוב הנסיעה שלי בעיר אבל אני מרגיש עם ה21 שחסר
לי משהו,אז לכמה ממולץ לשדרג?


חזרה לפורום