טקסט הודעת פורום
4/26/2013 9:46:00 PM
חזי דגני
אז לכמה הילוכים לעבור
נושא:
אז לכמה הילוכים לעבור
תאריך:
4/26/2013 9:46:00 PM
מחבר/ת:
חזי דגני
רוב הנסיעה שלי בעיר אבל אני מרגיש עם ה21 שחסר
לי משהו,אז לכמה ממולץ לשדרג?
חזרה לפורום