נושא: הילוכים תאריך: 4/26/2013 9:52:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
מה אתה מרגיש שחסר לך?
מה גודל גלגלי השיניים (מספר השיניים בקסטה, 11-30?), ומה גודל הפלטות (מספר השיניים בכל גלג״ש בקראנק?).
זה שאתה מגדיל את מספר ההילוכים לא בהכרח יגדיל לך את יחסי ההעברה אלא יתן לך קפיצות קטנות יותר בין ההילוכים העוקבים.
|