הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2013 10:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חזי דגני עם תוכן  מצטער בזה לא מבין
נושא: מצטער בזה לא מבין תאריך: 4/26/2013 10:25:00 PM
מחבר/ת: חזי דגני

בקשר למספר שיניים לא יודע והשאר אני לא מבין אולי אם תוכל להסביר לי יותר היה ממש נחמד בשביל ידע כללי
ההרגשה כאילו היה יותר נוח עם עוד הילוך בין 2 ההילוכים הקיימים.


חזרה לפורום