נושא: כדאי מאד לעבור ל-24 הילוכים תאריך: 4/27/2013 12:35:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
כפי שערן כתב, טווח ההילוכים גדל עם הגידול במספר ההילוכים. יתכן שיש לך 7 הילוכים עם "מגה ריינג´", כלומר הגלג"ש הגדול ביותר גדול משמעותית מן הבא אחריו. זה נותן לך הילוך נמוך מאד (כמו במערכות עם 8 הילוכים), אבל ההפרש גדול מאד. מעבר מ7 ל8 הילוכים מגדיל את טווח ההילוכים, כלומר את ההפרש בין ההילוך הגבוה ביותר לנמוך ביותר. המעברים הבאים (מ8 ל9 ומעלה) כבר לא בהכרח משפרים את המנעד כולו, אלא מקטינים את ההפרש בין הילוך להילוך הבא.
מקוה שלא סיבכתי. ההמלצה שלי היא לשדרג ל24 ולא לפזול גבוה יותר בשלב הזה.
בהצלחה
|