נושא: חברים לרכיבת סינגלים תאריך: 4/27/2013 3:55:00 PM
מחבר/ת: Miki Alon
רוכבת מזה שלוש שנים קרוס קאנטרי יש לי ספשלייזד סטאמפג׳מפר מודל 2007 בולם 100 - 140 קדימה לאחרונה ניסיתי סינגלים קלילים ומאוד נהניתי. הבעייה שהקבוצה שאני רוכבת איתם לא עושים סינגלים. אני גרה ברעננה ומעוניינת להתחבר עם קבוצה שעושה סינגלים בשישי בבוקר. כמובן שאצטרך לשפר את הרמה כי אני ממש מתחילה בתחום הזה ... אשמח לקבל עצות בתחום ולהתלוות לרכיבת סינגלים לקבוצה קיימת האם האופניים שלי מספיק מתאימות האם כדאי לרכוש מגינים
|