הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2013 11:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה ליכטנשטיין עם תוכן  שחרור בולם קדמי באופני TREK furel 70
נושא: שחרור בולם קדמי באופני TREK furel 70 תאריך: 4/27/2013 11:51:00 PM
מחבר/ת: משה ליכטנשטיין

נעלתי את הבולם , והוא נתקע, לא מצליח לשחרר אותו, מבקש עזרה.


חזרה לפורום