טקסט הודעת פורום
4/27/2013 11:51:00 PM
משה ליכטנשטיין
שחרור בולם קדמי באופני TREK furel 70
נושא:
שחרור בולם קדמי באופני TREK furel 70
תאריך:
4/27/2013 11:51:00 PM
מחבר/ת:
משה ליכטנשטיין
נעלתי את הבולם , והוא נתקע, לא מצליח לשחרר אותו, מבקש עזרה.
חזרה לפורום