הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2013 12:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שביל ישראל באופניים
נושא: שביל ישראל באופניים תאריך: 4/28/2013 12:24:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

לא עשיתי את כל השביל ברצף, אבל רכבתי והשתתפתי בבנייה של חלקים ממנו.

ראשית, למיטב ידיעתי נפתחו עד כה קטעים ספורים בלבד, כולם בדרום הארץ. אם אתה מדבר על החופש הגדול כדאי להיות מודעים לחום ולשמש - לצאת בשעות הבוקר המוקדמות ולהרבות בשתיה ובצריכת מלח.
חלק מקטעי השביל הם טכניים ומצריכים שליטה בטכניקות רכיבה בשטח.
כדאי להצטייד בחלפים וכלים, משום שלא בכל מקום לאורך השביל נוח להגיע לחנות אופניים.


בכל מקרה שווה לבדוק באתר של הפרויקט - פירוט של נקודות התחלה וסיום, ותיאורי דרך על גבי מפה.
הסימון ברור ונוח לרוכבי אופניים (סימון הטיפה המוכר משבילי קק"ל).

אם יש שאלות ספציפיות אנסה לעזור.
בהצלחה


חזרה לפורום