טקסט הודעת פורום
4/28/2013 12:32:00 AM
ישראל סילברברג
צמיגים
נושא:
צמיגים
תאריך:
4/28/2013 12:32:00 AM
מחבר/ת:
ישראל סילברברג
יש לי צמיג אחד טוב ועבה ואחד בסיסי בעובי רגיל. איפה עדיף שהטוב יותר יהיה, האם יש הבדל בין רכיבת שטח לרכיבת כביש?
חזרה לפורום