הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2013 12:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל סילברברג עם תוכן  צמיגים
נושא: צמיגים תאריך: 4/28/2013 12:32:00 AM
מחבר/ת: ישראל סילברברג

יש לי צמיג אחד טוב ועבה ואחד בסיסי בעובי רגיל. איפה עדיף שהטוב יותר יהיה, האם יש הבדל בין רכיבת שטח לרכיבת כביש?


חזרה לפורום