טקסט הודעת פורום
| 4/28/2013 2:04:00 PM |
|
נושא: Formula rx / the new shimano slx תאריך: 4/28/2013 2:04:00 PM
מחבר/ת: yosi yosi
שלום לכולם!
מתלבט מה עדיף לקנות ברקסים של שימנו slx (החדשים עם ״הצלעות״ קירור) או פורמולה rx ההפרש של קרוב ל100₪ לטובת הפורמולה
תודה מראש לכולם! ל״ג שמח :)
|
חזרה לפורום |
|
|