טקסט הודעת פורום
| 4/28/2013 7:29:00 PM |
|
נושא: מאד אינדיווידואלי. תאריך: 4/28/2013 7:29:00 PM
מחבר/ת: רומן צרלשטיין
אני בגובה שלך. יש שיגידו גבולי יש שיגידו M בטוח. אני רוכב על L בסופו של יום, כי נח לי יותר. מה גם שמידות השלדות של היצרנים לא מעידות לצערי על הרבה....
|
חזרה לפורום |
|
|