הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/28/2013 7:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן צרלשטיין עם תוכן  מאד אינדיווידואלי.
נושא: מאד אינדיווידואלי. תאריך: 4/28/2013 7:29:00 PM
מחבר/ת: רומן צרלשטיין

אני בגובה שלך.
יש שיגידו גבולי יש שיגידו M בטוח.
אני רוכב על L בסופו של יום, כי נח לי יותר.
מה גם שמידות השלדות של היצרנים לא מעידות לצערי על הרבה....


חזרה לפורום