הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2013 11:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון כהן עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 4/29/2013 11:16:00 AM
מחבר/ת: ירון כהן

שלום רועי,

יש לי אופני TREK MARLIN 29", מידה M (17.5), וגובהי 1.78. גם אני נתקלתי באותה בעיה כמוך (חוסר המרווח) וזה כבר גרם לי לכמה נפילות בשטח... האופניים ברשותי כחודש וחצי.
שאלתי וביררתי (גם אצל חברים שעובדים בתחום) ואמרו לי שזו אכן המידה שלי, ואני פשוט צריך להתרגל, ואולי גם לשקול סדנא לרכיבת אופניים, ולמרות שלי זה נשמע די הזוי אולי אני אשבר ואעשה זאת.

אשמח לדעת אם יש כאן עוד רוכבים שנתקלו בבעיה וכיצד פתרו אותה.

בנוגע לקושי בעליה עם 29 - לא היו לי בעבר אופני 26, ולכן אין לי בסיס להשוואה. בכל אופן, באיזור שבו אני גר אני רוכב בעיקר בשביל קנים (מקטעים ממנו) ועד עכשיו תמיד מצאתי את ההילוך שיעזור לי לעלות עליות באופן די סביר.


חזרה לפורום