נושא: קניית אופנים להתחלה ,זנב קשיח. תאריך: 4/29/2013 9:31:00 PM
מחבר/ת: ישראל גרינברג
שלום לכולם! עד עכשיו רכבתי על אופנימדבקה שקיבלתי מגיסי. החלטה נפלה לעבור לזוג קצת יותר רציני. תקציב מצומצם של 1500 עד 2000 ש"ח חוסר ידע שלי בנושא שלח אותי לשאול בחנויות. קיבלתי מספר הצעות כולן ל "29 ושלדה L. אני 1.85 110 ק"ג לא בחור קטן. אז אני מתלבט האם לרכוש זוג של Evoke ב 1680 עד 2000 ש"ח תלוי במכלולים. או Haro ב 2000 ש"ח. אני מפחד מיד 2 בגלל חוסר ההבנה שלי ומחסור בחברים שמבינים אשר יכולים להתלוות שלי.
|