הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2013 12:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן צרלשטיין עם תוכן  אין מה לפחד.
נושא: אין מה לפחד. תאריך: 4/30/2013 12:11:00 AM
מחבר/ת: רומן צרלשטיין

בתקציב של כ-2K אפשר להשיג אופני ז"ק 26, ברמה טובה ובמצב מצוין ביד2, בעוד קניית זוג חדש בתקציב הזה ישאיר אותך עם אופניים ברמת כניסה.

תעשה שיעורי בית על הדגמים בשוק באיזור התקציב המיועד ותתחיל לחפש.
ד"א אפשר תמיד להכניס זוג אופנים לבדיקה בחנות, אני יודע שחנויות עושות את זה היום.


חזרה לפורום