נושא: התלבטות קשה! (רוקי מאונטיין \ טיטוס) תאריך: 4/30/2013 8:40:00 AM
מחבר/ת: אליאב
שלום לכולם, אני חדש ורוצה להכנס לתחום הריכבה (שבילים, שטח..)
לפי מה שהבנתי בסכום שאני רוצה (3500 - 4000) אני יכול להביא זנב קשיח סבירות(אופני כניסה) ושיכוך מלא חבל להשקיע את הסכום כי בדרך כלל אופניים חדשות בתחום הזה זה זבל.
הלכתי לחנות אופניים ובדקתי יד שנייה.
אופני רוקי מאונטיין אלמנט (שילדה ירוק בהיר) - 3500 ש"ח ואופני titus moto-lite 2009 (שילדה אפורה) - 4500 ש"ח
אשמח לשמוע דעות והמלצות. תודה רבה!
תמונות של הרוקי מאונטיין: http://drinky.co.il/?pm=0MY3 http://drinky.co.il/?pm=B3BB
תמונות של הטיטוס: http://drinky.co.il/?pm=31TN http://drinky.co.il/?pm=ADDM
|