נושא: בהתאם לעצות שקיבלתי תאריך: 5/1/2013 1:53:00 PM
מחבר/ת: ישראל גרינברג
לפי העצות שקיבלתי ניגשתי לחנות של מצמן באזור שלי כאן וביררתי שוב על אופני 29" זנב קשיח. הפעם קיבלתי מידע נוסף ובנוסף לכל זה עשיתי סיבוב קטן על norco . מחיר של 2500 ~ ש"ח והיו נוחות מאוד. לפי המוכר הגובה שלי דורש שלדה של 19" אפילו 20" מה שהם קוראים L או XL. תלוי ביצרן. שאלתי מה ההבדל בין ה Norco ל Haro. הוא הסביר לי שזו גיאמטרית השלדה. המוכר היה סבלני לשאלות שלי בניגוד ל2 מקומות אחרים שביקרתי בהם שם הם היו קצת קצרים איתי למרות שהסברתי להם שאני לא מבין דבר ולכן שואל הכל. חלק גדול מהקנייה הוא השירות שאתה מקבל ונראה לי שיש כוון ל Norco. הכל תלוי בתנאי תשלום ואישור אישה.
|