טקסט הודעת פורום
| 5/2/2013 9:47:00 AM |
|
נושא: giant revel 2 vs gt avalanch 4 תאריך: 5/2/2013 9:47:00 AM
מחבר/ת: דניאל
שלום לכולם. אני מחפש אופני הרים, אופני כניסה. ההתלבטות שלי היא בין giant revel 2 ל- gt avalanch 4. שני הזוגות חדשים ובמחיר זהה. בסה"כ נראו די דומות...
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|