טקסט הודעת פורום
5/6/2013 9:56:00 PM
t g
מה שבטוח זה שעכשיו אחרי ששידרגתי:
נושא:
מה שבטוח זה שעכשיו אחרי ששידרגתי:
תאריך:
5/6/2013 9:56:00 PM
מחבר/ת:
t g
אני כל כך מרוצה מהאנדורו-שלא ניראה לי באופק משהו אחר...
כמובן שידרגתי לשילדת - x דגם expert 2010
חזרה לפורום