נושא: צריך עזרה , אני מחפש אופני כביש מהדגמים של תאריך: 5/7/2013 6:02:00 PM
מחבר/ת: nativ Sp
שנות ה-80 שנות ה-90 באזור הצפון, המטרה שלי לעשות את הרכיבות אימון שלי בעיר ובאזור התעשיה באמצע השבוע ומדי פעם להשתתף באירוע אופניים ועד כמה שאני יודע האופני כביש שמוכרים כיום לא יעמדו בזה ושאני אוכל לטפל בהם בעצמי, עד כמה שאני יודע האופניים שיש כיום לא יעמדו בזה לאורך זמן והמערכות קצת יותר משוכללות שיותר קשה לטפל בהם לבד...
כיום אני רוכב שטח ואני גם נשאר בשטח בסופ"ש . מצב האופניים פחות חשוב , אין לי בעיה לשפץ את האופניים לבד ...
אשמח לקבל המלצות איפה ניתן למצוא אופניים כאלו..
|