הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/8/2013 6:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מני יפה עם תוכן  בולם אחורי
נושא: בולם אחורי תאריך: 5/8/2013 6:40:00 PM
מחבר/ת: מני יפה

אורן שלום
כנראה שאתה לא יודע איזה בולם יש לך באופניים
הבולם הוא לא של פוקס אלה איזה פיתוח של ספשלייזד ודומה מאוד לפוקס RP23
יש לך בבולם מנוף כחול בעל 4 מצבים מנעול לפתוח לגמרי .
במצב נעול הבולם עדיין עובד במצבים מסוימים של עומס
שני מצבי הביינים הם מצבים של פרופדל והמצב האחרון הבולם פתוח לגמרי ללא פרופדל
רכבתי עם הבולם הנל 3 שנים והוא פשוט מעולה.
מה הסיבה שאתה רוצה להחליף?


חזרה לפורום