הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2013 7:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  ניסיון רע עם הבולם הזה
נושא: ניסיון רע עם הבולם הזה תאריך: 5/10/2013 7:47:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

לי יש ניסיון רע עם הבולם הזה.. ממליץ לך להחליף וזהו.. גם ככה הטיפול יעלה לך כמעט כמו בולם חדש (ברמת הג´ודי כמובן..) לחליף ל-DART 3 זה באותו רמה והמחיר באזור ה400


חזרה לפורום