טקסט הודעת פורום
| 5/10/2013 7:47:00 PM |
|
נושא: ניסיון רע עם הבולם הזה תאריך: 5/10/2013 7:47:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
לי יש ניסיון רע עם הבולם הזה.. ממליץ לך להחליף וזהו.. גם ככה הטיפול יעלה לך כמעט כמו בולם חדש (ברמת הג´ודי כמובן..) לחליף ל-DART 3 זה באותו רמה והמחיר באזור ה400
|
חזרה לפורום |
|
|