הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/10/2013 9:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  אין צורך
נושא: אין צורך תאריך: 5/10/2013 9:54:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

הגלגל כבר מוכן לטיובלס אין שום צורך בכל הפסי גומי והסרטי הדבקנ למיניהם.

כל מה שאתה צריך זה ונטיל, צמיג וחומר נגד פנצ´רים (מה לעשות שבארץ יש המון קוצים).


חזרה לפורום