טקסט הודעת פורום
| 5/10/2013 9:54:00 PM |
|
נושא: אין צורך תאריך: 5/10/2013 9:54:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
הגלגל כבר מוכן לטיובלס אין שום צורך בכל הפסי גומי והסרטי הדבקנ למיניהם.
כל מה שאתה צריך זה ונטיל, צמיג וחומר נגד פנצ´רים (מה לעשות שבארץ יש המון קוצים).
|
חזרה לפורום |
|
|