טקסט הודעת פורום
| 5/11/2013 10:58:00 PM |
|
נושא: המלצה תאריך: 5/11/2013 10:58:00 PM
מחבר/ת: zvi shoam
הברונסון נראות סוף!!! חדש מידי יהיה לך קשה למצוא ממליצים על הדגם הזה . אבל עם האופציות האחרות בשוק זה נראה הטוב ביותר ל 27.5 . ואת משפחת הסנטה קרוז אתה כבר מכיר.
התלבטתי גם בין זה לבין הקרביין של אינטנס בסוף הלכתי על 29 אינץ
|
חזרה לפורום |
|
|