הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2013 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  zvi shoam עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה תאריך: 5/11/2013 10:58:00 PM
מחבר/ת: zvi shoam

הברונסון נראות סוף!!! חדש מידי יהיה לך קשה למצוא ממליצים על הדגם הזה . אבל עם האופציות האחרות בשוק זה נראה הטוב ביותר ל 27.5 . ואת משפחת הסנטה קרוז אתה כבר מכיר.

התלבטתי גם בין זה לבין הקרביין של אינטנס בסוף הלכתי על 29 אינץ


חזרה לפורום