נושא: נגנבו!!! אופני GT I DRIVE 7 תאריך: 5/12/2013 6:39:00 PM
מחבר/ת: אמיר פרחי
שלום לכולם , ב28 לאפריל נגנבו לי האופניים מחצר הבית בפרדס חנה כרכור. אני בחיפושים אחר האופניים מאז.
בבקשה מכם תפיצו את הגניבה ואת דגם האופניים בחנויות אופניים באיזור הקרוב אליי מי שגר בסביבה.
שמי אמיר. מספר טלפון :: 0544481878 הילוכים של sram 7 סטאם של טרונתיב דיסק קדמי 200 ואחורי 160 ברקסים הייס 9 קפיץ אחורי של פוקס . קדמי פוקס ונילה . כידון hussefelt (כתוב מימין ומשמאל לסטאם) תיק של specialized מתחת לכסא. היו מטופלות אצל רוזן ומינץ בסניף כרכור!
|