טקסט הודעת פורום
| 5/13/2013 10:48:00 AM |
|
נושא: Gt sensor 29er תאריך: 5/13/2013 10:48:00 AM
מחבר/ת: אופיר מרדכי
שנתון 2013 , נהדרות ומתאימות כמעט לכל סגנון רכיבה לדעתי. את שלי שדרגתי בשלבים לפי יכולת הרכיבה ( והכיס ) והאופניים טסות ומגיבות נהדר. וגם המחיר הגיוני... ממליץ מאוד
|
חזרה לפורום |
|
|