נושא: אופניים בסיסיות וכיפיות: תאריך: 5/13/2013 11:19:00 AM
מחבר/ת: t g
אם אתה רוכב xc וקצת על הכביש,אתה מאד תיהנה. אם אתה לא מתכוון אי פעם לשדרג,אז כדאי להחליף בולם קדמי ל120,יש בגרושים ביד2.ואז תוכל לרכב גם יותר אגרסיבי. אם כן תשדרג פעם,אז תישאר ככה. היו לי פעמיים בעבר את האופניים הללו והם מפתיעות לטובה,וגם חזקות!
|