נושא: תודה רבה תאריך: 5/15/2013 10:52:00 AM
מחבר/ת: ליאור בריינין
על התשובה המקיפה. כמובן שאעשה בחינה בין החנויות, רק רציתי כיוון התחלתי והבנה, האם מה שיש בנמצא בתחום המחירים שאני מוכן להשקיע הוא בכלל ראוי.
לגבי הבלמים - אתה צודק לחלוטין. באופן הרכיבה שלי אני לא נוגע הרבה בבלמים, אבל אני מרגיש במרבית המקרים זה קו פרשת המים בין אופניים ברמה סבירה למשהו מאוד בסיסי.
שוב, תודה רבה.
|