הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2013 10:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור בריינין עם תוכן  תודה רבה
נושא: תודה רבה תאריך: 5/15/2013 10:52:00 AM
מחבר/ת: ליאור בריינין

על התשובה המקיפה. כמובן שאעשה בחינה בין החנויות, רק רציתי כיוון התחלתי והבנה, האם מה שיש בנמצא בתחום המחירים שאני מוכן להשקיע הוא בכלל ראוי.

לגבי הבלמים - אתה צודק לחלוטין. באופן הרכיבה שלי אני לא נוגע הרבה בבלמים, אבל אני מרגיש במרבית המקרים זה קו פרשת המים בין אופניים ברמה סבירה למשהו מאוד בסיסי.

שוב, תודה רבה.


חזרה לפורום