הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2013 5:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הבולם הוא החשוב
נושא: הבולם הוא החשוב תאריך: 5/15/2013 5:22:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

סט בלמים הידראוליים בסיסי (אבל אמין, נוח, פשוט לתפעול ולשימוש, חזק מספיק ובעל מודולציה טובה) עולה היום פחות מאלף ש"ח לך ולי. ליצרן הוא עולה הרבה פחות. לכן קל להם להעלות את "רמת המפרט" בעזרת סט בלמים הידראוליים מאשר בעזרת בולם - שהוא לבדו יכול לעלות (לנו) כמו אופניים שלמים.

סביר להניח שאופניים עם בולם מעולה יהיו עם בלמים הידראוליים, אבל זה הדבר הפחות חשוב בבואך להחליט.

בהצלחה


חזרה לפורום