הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2013 5:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כן, זה הדגם
נושא: כן, זה הדגם תאריך: 5/15/2013 5:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

דגם מוצלח של בולם בסיסי מיצרן מצויין.

נסה לבדוק אם בדגם הזה ניתן לשנות את מהלך הבולם בשינוי כינון פנימי (ללא החלפה מאסיבית של חלקים).
על פי רוב זה יכול להיעשות במסגרת טיפול תקופתי בתוספת עלות קטנה מאוד, ולאופניים האלה זה יעשה טוב. גם קרוב לודאי שהבולם זקוק לטיפול. זה קורה אצל בולמים פעם בשנה, ובישראל יש נטיה לתת להם לעבוד "ככה" ולהשויץ "איך חסכתי 200ש"ח על אופניים שעלו לי 6000ש"ח".....

היבואן הוא מצמן, ויש מכונאי מצויין שמוצף בעבודה ולא פשוט להגיע אליו (משום מה...) שיכול לייעץ לך.
תוכל לקבל גם שרות טוב אצל אסף ב"שיפ", אם אתה בסביבה.

בהצלחה


חזרה לפורום