הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2013 7:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or yochanan עם תוכן  בקשר לאופניים ובקשר לבלמים
נושא: בקשר לאופניים ובקשר לבלמים תאריך: 5/15/2013 7:47:00 PM
מחבר/ת: or yochanan

בקשר לאופניים:
כפי שנאמר, אתה הולך לכיוון הכי נכון עבור סגנון הרכיבה שאתה מתאר. היו לי בארסנל Scott Aspect 10, ואח"כ Scott Scale 29 Elite - ואני יכול לומר לך שההבדל בין 26 ל29 הוא היסטרי. יש המון יתרונות, והחסרונות מעטים עד לא קיימים (כשמשווים ז"ק, ש"מ זה כבר סיפור אחר).
בטווח המחירים שלך אתה יכול להביא Trek Mamba, ואם תעלה קצת למעלה תגיע גם לX-Caliber. יש לך גם את הKarakoram 1.0 שיביאו תמורה מצויינת למחיר, ויש את הScott Scale שמציעים חבילה טובה.
לפי האזור שלך (לא רחוק ממני), אני ממליץ לך בחום על אופני-G ביקנעם. דני (בעל העסק) הוא מקצוען, ולא מתנהל כחאפר, בניגוד להרבה חנויות אופניים שיצא לי לראות...

בקשר לבלמים:
כאן אני נאלץ לחלוק באופן _נחרץ_ על הנאמר לעיל. ואני מדגיש נחרץ. לטעמי, בלמים הם אחד הרכיבים הכי חשובים (אם לא ה-) באופניים. ההפרש בין בלמים גרועים (בין אם זה מכאניים, או הידראוליים פשוטים) לבין טובים הוא הבדל תהומי, מנסיון. בלמים גרועים יאלצו אותך להשתמש ביותר כוח, ויעייפו אותך במהירות גדולה יותר. כאשר אתה נמצא בירידה טכנית תלולה, הדבר האחרון שאתה רוצה זה את התחושה הזו שאתה חייב לשחרר את היד - ושוב, אני מדבר מנסיון.
אל תעיז להתפשר על בלמים, זה פשוט לא שווה את זה. רכבתי עם רוקשוקס טורה, ריקון גולד ועכשיו אני עם פוקס - ההפרש בין הבולמים מורגש, ומתבטא בעיקר בנוחות. לעומת זאת רכבתי עם בלמים ברמת כניסה של שימאנו, בלמי אוויד אליקסיר ועכשיו אני עם XT, וההבדל הוא -הרבה- יותר אקוטי מבחינת בטיחות. מבחינתי, בטיחות נוחות.

אם תרצה עוד אי אילו עצות ושות´ אתה מוזמן לדבר איתי בגרופי - or_yo זה שם המשתמש שם. פרסמתי שם כמה מדריכים בנוגע לאופניים שאתה מוזמן לקרוא, אולי יעזור לך.

בהצלחה!


חזרה לפורום