נושא: בעיה לאחר החלפת פנימית תאריך: 5/16/2013 2:22:00 PM
מחבר/ת: יניב אמסלם
לאחר החלפת פנימית ולאחר שטיפת הצמיג במים מהג´יפה, גיליתי לאחר הניפוח שהצמיג אינו עגול לגמרי וכאשר אני מסובב את הגלגל יש שינויי גובה באזור מסויים. מישהו מכיר את הבעיה ? האם הצמיג גמור ? הרכבה לא נכונה ? מקווה שהסברתי את המצב בצורה טובה.
|