הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2013 2:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב אמסלם עם תוכן  בעיה לאחר החלפת פנימית
נושא: בעיה לאחר החלפת פנימית תאריך: 5/16/2013 2:22:00 PM
מחבר/ת: יניב אמסלם

לאחר החלפת פנימית ולאחר שטיפת הצמיג במים מהג´יפה, גיליתי לאחר הניפוח שהצמיג אינו עגול לגמרי וכאשר אני מסובב את הגלגל יש שינויי גובה באזור מסויים. מישהו מכיר את הבעיה ? האם הצמיג גמור ? הרכבה לא נכונה ? מקווה שהסברתי את המצב בצורה טובה.


חזרה לפורום