טקסט הודעת פורום
| 5/16/2013 10:29:00 PM |
|
נושא: קבלתי אינפורמציה שונה מ 2 גורמים מקצועיים תאריך: 5/16/2013 10:29:00 PM
מחבר/ת: ram meir
דברתי עם שיפ, הציעו לקנות חדש 120, עדיף מלתקן, מאידך, מצמן אמרו שאי אפשר לשים מהלך של יותר מ100 אחרת לא בריא לאופנים ולא בטיחותי. העניין הוא עד כמה קריטי אם אני קונה 120???
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|