הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2013 11:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  Haro R5
נושא: Haro R5 תאריך: 5/16/2013 11:28:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

האם הדגם שרכשת הוא Shift R5 או XLS R5?

ה-XLS R5 יוצרו בשנים 2002-2004 והחליפו אותם ה-Shift R5 שיוצרו בשנים 2005-2011, השלדה זהה במידותיה אבל ב-Shift הצינורות מעוצבים ע"י שמן בטמפרטורה גבוהה (Hydroforming) בעוד שב-XLS צינורות השלדה עגולים.

ה-XLS R5 הגיע במקור עם בולם 100 מ"מ וה-Shift R5 הגיע במקור עם בולם 120 מ"מ.

יכול להיות שהבולם המקורי באופניים שרכשת הוחלף לבולם קצר יותר בעבר (עקב נזק לבולם המקורי, רצון לשנות זוית ראש של האופניים לצורכי תחרות או סיבה כלשהי אחרת).

במידה והאופניים Shift R5 לא צריכה להיות לך בעיה לשים בולם 120 מ"מ. לא יכול לומר זאת בוודאות לגבי ה-XLS מאחר וצינורות השלדה שלהם שונים (למרות צורת השלדה הזהה) ולכן אולי לא יעמדו בעומסים הנוספים עקב שינויי זוית הראש.




חזרה לפורום