טקסט הודעת פורום
5/17/2013 12:07:00 AM
t g
אם הבנתי נכון:
נושא:
אם הבנתי נכון:
תאריך:
5/17/2013 12:07:00 AM
מחבר/ת:
t g
תנסה להוציא אויר מהפנימית,לסדר אותה יותר "נכון" בצמיג,ולנפח שוב.
חזרה לפורום