טקסט הודעת פורום
| 5/17/2013 5:26:00 PM |
|
נושא: איך האופנים האלה ?! תאריך: 5/17/2013 5:26:00 PM
מחבר/ת: דולב כלפה
trek 4500 2013 http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/mountain/sport/4_series/4500_disc/# אני מתחיל ורוצה לקנות את האופנים האלו.. אשמח לחוות דעת
|
חזרה לפורום |
|
|