נושא: לא מסכים תאריך: 5/17/2013 8:56:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
אם אתה רוצה משהו ישן בגלל אספנות או משהו כזה אז סבבה, אבל מה שאמרת ממש לא נכון, אתה יכול לקחת אופני כביש עם שילדת אלומיניום ותקבל הרבה יותר, אופניים יותר קלות, עם ביצועים טובים, לגבי חוזק זה תלוי בסוג הגלגלים שתיקח. לגבי המערכות, המערכות כביש היום יותר משוכללים אבל הם בהחלט עמידים (מניסיון) ותאמין לי שהטיפול בהם לא יותר מסובך ממה שהיה פעם. לדעתי ניתן להשיג משהו בסיסי וטוב באזור ה 2000 ש"ח ואף למטה (לפני חצי שנה מכרתי כאלו ב 1500 ש"ח). להלן לינק למודעה לדוגמא מיד 2 מהחודש האחרון. http://www.harim.co.il/yad2/154770/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9-Giant-ocr3.htm
בכל מקרה, בהצלחה.
|