טקסט הודעת פורום
5/18/2013 8:01:00 PM
פליקס
חוות דעת אישית
נושא:
חוות דעת אישית
תאריך:
5/18/2013 8:01:00 PM
מחבר/ת:
פליקס
היי דולב, אני רוכב על TREK 4500 2012 בעיקר על שבילים לבנים. אופניים מצויינים למתחילים ופלטפורמה טובה לשידרוגים בהמשך.בהצלחה :)
חזרה לפורום