הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2013 8:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פליקס עם תוכן  חוות דעת אישית
נושא: חוות דעת אישית תאריך: 5/18/2013 8:01:00 PM
מחבר/ת: פליקס

היי דולב, אני רוכב על TREK 4500 2012 בעיקר על שבילים לבנים. אופניים מצויינים למתחילים ופלטפורמה טובה לשידרוגים בהמשך.בהצלחה :)


חזרה לפורום