נושא: התלבטות בין רוקי 27.5/סקוט/27.5 ו-KTM 27.5 תאריך: 5/18/2013 9:27:00 PM
מחבר/ת: מוטי אלנקוה
מבחינת השוואת מפרטים הרוקי & סקוט פחות או יותר זהים ,ה KTM מגיע עם בולם קדמי של 130 ממ לעומת 150 ממ. לכן עם אתה מעוניין הרכיבה יותר אגרסיבית הכיוון צריך להיות רוקי או סקוט . מבחינת העברת כבלים הרוקי ממש תוכנן יפה ,מה גם המעביר הקדמי 2x10 לעומת בסקוט 3x10. כעת כדי להגיע להחלטה הסופית כדי לרכב על שניים במסלול שאתה מכיר ולהרגיש למה את מתחבר יותר . לדעתי הרוקי מעוצב יותר ושומר על ערך שוק טוב יותר.
בהצלחה.
|