טקסט הודעת פורום
| 5/19/2013 2:11:00 PM |
|
נושא: ברקס קדמי SLX חורק תאריך: 5/19/2013 2:11:00 PM
מחבר/ת: טל הלפרן
הי, הברקס הקדמי שלי (שימנו הדאלוי SLX) חורק (כמו דלת עם ציר לא משומן)בעת לחיצה. נראה שהוא בולם בסדר גמור. החלפתי לאחרונה סטאם ויכול להיות שמשכתי בכבלים קצת (לא יודע עם קשור). האם זה בעייתי? איך מסדרים?
|
חזרה לפורום |
|
|