נושא: התלבטות לקניית אופניים תאריך: 5/21/2013 2:11:00 PM
מחבר/ת: יונתן
שלום לכולם,
אני חדש פה, אז אנא קבלו בהבנה שגיאות שאעשה פה ושם. אני רוצה לקנות זוג אופניים, היות וזוג האופניים האחרון שהיה לי נגנב. מטרת האופניים היא לשמש לנסיעות עירוניית עם אופציה לסוע איתם בשטח פעם בחודשיים או משהו כזה. האופניים שנגנבו לי היו טרק 4400 שהורכבו עליהם צמיגי עיר. מאוד נהניתי מהם וכנראה שהייתי ממשיך לסוע עליהם זמן רב לולא המקרה המצער. התקציב שלי הוא 1,500 ש"ח, עם אפשרות להרחיב ל-2,000 במידה ומדובר במציאה שווה. ההתלבטיות שלי הן כאלה, ואשמח לשמוע את דעתכם בנושא; 1. האם יש טעם לקנות יד ראשונה? לא אכפת לי המראה והאחריות- המחיר משחק פקטור חשוב יותר והבנתי שיד שנייה מפרטי לרוב הרבה יותר זול. 2. אני מחפש אופניים באיכות טובה אך לא משהו שהרבה יותר טוב ממה שאני צריך- כלומר לא חייב מעצורי דיסק או בולם אחורי, איזה דגמים מתאימים לתיאור הזה, חשבתי שאולי אופניים טובות שאינם מותג יפחיתו את הסיכוי שיגנבו לי אותם שוב (זה ושרשרת טובה (: )? 3. האם מומלץ לקנות אופניים שלמות או שאולי כדאי לי לנסות ולהרכיב זוג? 4. הגובה שלי הוא 1.90, האם גודל L יתאים לי או שאני חייב שלדה XL? 5. האם אופני 29" מומלצות? מה ההבדל ביניהם לבין 27"? 6. יש המלצות לקסדות- שוב טובות אבל לא פומפוזיות.
וכמובן אם מישהו מעוניין למכור משהו קונקרטי אשמח לשמוע.
תודה מראש
יונתן
|