הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2013 5:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פליקס מכנובסקי עם תוכן  התלבטות
נושא: התלבטות תאריך: 5/21/2013 5:51:00 PM
מחבר/ת: פליקס מכנובסקי

1. ממש לא משתלם לקנות יד1.בטווח המחירים שציינת תוכל לרכוש אופני מדבקה או אופני מותג בסיסיות ביותר (וגם תשלם על "השם" ללא תמורה). ביד2 יש הזדמנויות טובות.
2. לאור השימוש שציינת אין לך כלל צורך בשיכוך מלא (זה רק יעלה את משקל האופניים) וגם בסוגיית הבלמים תוכל להסתפק בבלמי V טובים (שעדיפים על בלמי דיסק בסיסיים. בוודאי עדיפים מבלמי דיסק מכנייים).
3. בעניין המידה המלצתי היא לגשת לשתיים שלוש חנויות, לקבל הסברים והמלצות (קח בחשבון שבכל חנות תקבל המלצה חמה "ומקצועית" לרכוש את המותגים שלהם)והכי חשוב לנסות ולהחליט מה הכי נוח לך.
4.בגדול עם אופני 29" ניתן להגיע למהירות גבוהה יותר וקל יותר לעבור מעל מכשולים. לעומתם אופני 26" יותר זריזים בהיגוי. לשימושך אין כל כך משמעות, בעיקר עניין של נוחות והעדפה אישית.
5. קסדה - פריט בטיחותי וחשוב.לא צריך להשתולל מבחינת מחיר אבל גם לא לקנות את הכי זול ופשוט.

בהצלחה ותהנה :)


חזרה לפורום