הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2013 6:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביעד ויגודה עם תוכן  שמניות בגלגל הקדמי
נושא: שמניות בגלגל הקדמי תאריך: 5/27/2013 6:24:00 PM
מחבר/ת: אביעד ויגודה

איך מסדרים שמיניות בגלגל הקדמי? האם זה משהו מסובך שמי שלא יודע יכול רק להרוס או שזה משהו פשוט?


חזרה לפורום