טקסט הודעת פורום
5/27/2013 6:24:00 PM
אביעד ויגודה
שמניות בגלגל הקדמי
נושא:
שמניות בגלגל הקדמי
תאריך:
5/27/2013 6:24:00 PM
מחבר/ת:
אביעד ויגודה
איך מסדרים שמיניות בגלגל הקדמי? האם זה משהו מסובך שמי שלא יודע יכול רק להרוס או שזה משהו פשוט?
חזרה לפורום