נושא: אם אתה רוצה לבד... תאריך: 5/28/2013 10:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
הכתבה שלהלן מתארת בניית גלגל מאפס. יישור שמיניות הוא מקביל לשלבים האחרונים של בניית גלגל.
http://www.harim.co.il/articles/1238/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C.htm
ביישור שמיניות מתקדמים בחצאי סיבוב ואפילו רבעי סיבוב של הפטמות.
אם יש לך סבלנות ורצון - זה בהחלט אפשרי. קח לך זמן פנוי ללא לחצים (בפעמים הראשונות זה לוקח לא מעט זמן, וצריך סבלנות גם כשלא הולך כפי שרוצים.
בהצלחה
|