טקסט הודעת פורום
5/28/2013 11:24:00 AM
t g
עדיף לדעתי:
נושא:
עדיף לדעתי:
תאריך:
5/28/2013 11:24:00 AM
מחבר/ת:
t g
תמכור ותקנה זנב קשיח איכותי באיזור 1500 ביד שניה גג,שם כבר לא תצטרך "לתחזק" בכזו עלות.
חזרה לפורום