טקסט הודעת פורום
5/29/2013 9:08:00 AM
Ishay Kimchi
תודה לצחי
נושא:
תודה לצחי
תאריך:
5/29/2013 9:08:00 AM
מחבר/ת:
Ishay Kimchi
שלום צחי,
תודה רבה על התגובה המפורטת. בהחלט איישם כמה מהרעיונות שנתת לי ובמיוחד אבדוק את נושא בניית הגלגלים שמותאמים לרכיבה שלי.
ישי
חזרה לפורום