הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/29/2013 9:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ishay Kimchi עם תוכן  תודה לצחי
נושא: תודה לצחי תאריך: 5/29/2013 9:08:00 AM
מחבר/ת: Ishay Kimchi

שלום צחי,

תודה רבה על התגובה המפורטת. בהחלט איישם כמה מהרעיונות שנתת לי ובמיוחד אבדוק את נושא בניית הגלגלים שמותאמים לרכיבה שלי.

ישי


חזרה לפורום